هرسال در مدرسه مهارت هایی می آموزیم.گاهی این مهارت ها در زندگی روزمره بسیار به درد ما میخورند.مهارت هایی از قبیل:صحیح خواندن،صحیح نوشتن،انجام کار گروهی،مسئولیت پذیری،وقت شناسی، مهارت نه گفتن و .

 اطلاعات و راه حل هایی در رابطه با مواجه شدن با مشکلات.بهترین کار هایی که میتوان در هنگام مواجه شدن با مشکل انجام داد شامل:صبر و بردباری،دقت و تمرکز،درست  فکر کردن،قدرت تصمیم گیری و.

گاهی مشکلاتی در مدرسه پیش می آید که دانش آموزان باید در باره عملکرد صحیح در مقابل آن مشکل را بدانند.مانند زلزله.برای اینکه دانش آموزان بدانند در موقع وقوع زلزله چه کار هایی باید انجام داد،هر ساله در مدرسه برنامه ی مانور زلزله انجام میشود و کار هایی که در زمان زمین لرزه صحیح است انجام داده شود به دانش آموزان ذکر میشود.با توجه به این که امسال در روز اول مهر که روز بازگشایی مدارس بود،در شهر ما زمین لرزه ای رخ داد ، دانش آموزان که در سال قبل چگونگی عملکرد در زمان وقوع زلزله را آموخته بودند،کاملا عملکرد درستی داشتند و خون سردی خود را حفظ کرده و در محل های صحیح قرار گرفته و پناه گرفتند.

در این زمینه انتظار میرود که مدیران و معلمان حتما مهارت های این چنینی از جمله مهارت صحیح عملکرد در حین زمین لرزه را به دانش آموزان بیاموزند.


پرسش مهر19/ ترنم مهر؛پرتو کلمات هایی ,مهارت ,آموزان ,دانش ,صحیح ,زلزله ,دانش آموزان ,مهارت هایی ,زمین لرزه ,وقوع زلزله منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کتابخانه رضوان دودانگه بزرگ بررسی فرقه وهابیت و جریان تکفیر رزا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. وکیل اداره کار و دیوان عدالت اداری سایت نرم افزار مهندسان نرم افزارهاي نابینایان و ترفندهای رایانه oxogame | دانلود بازی , اخبار بازی