جزایر لنکاوی با طبیعت منحصر به فرد خود باعث شده گردشگران زیادی از سرتاسر دنیا به این مکان سفر کنند . به همین دلیل هتل های فراوانی در این جزایر ساخته شده اند که اکثر انها در کنار ساحل می باشند. در این مطلب به توضیحاتی در مورد سواحل لنکاوی می پردازیم.

هتل هالیدی ویلا لنکاوی ( Holiday Hotel Villa Langkawi )

یکی از بهترین هتل های مالزی می باشد.این هتل 3 ستاره تاپ دارای امکاناتی مانند 5 سالن غذاخوری, یک سالن اسپا ، دو استخر ، تلویزیون ، حمام خصوصی با وان و بسیاری از امکانات دیگر می باشد. اتاق های این هتل دارای نمایی از باغ یا دریا و استخر است. این هتل تا کولا کده یک ساعت با قایق فاصله دارد. و همچنین با کوالالامپور 1 ساعت فاصله دارد.

[caption id="attachment_11832" align="aligncenter" width="600"]هتل های جزیره لنکاوی هتل های جزیره لنکاوی[/caption]

هتل کازا دل مار، لنکاوی ( casa del mar hotel langkawi )

یکی از هتل های 4 ستاره ساحلی لنکاوی می باشد. که دارای 34 اتاق با بالکن های روبه دریا است . هتل کازا دل مار در سال 2013 به عنوان یکی از رمانتیک ترین هتل های جهان انتخاب شد. امکاناتی از قبیل استخر، اتاق کار، اینترنت پر سرعت رایگان،سالن ورزش، صبحانه رایگان، اتاق های زیبا و تمیز و ترانسفر فرودگاهی برای رفاه گردشگران تور لنکاوی تدارک دیده شده .

[caption id="attachment_11833" align="aligncenter" width="600"]بهترین هتل های ساحلی لنکاوی بهترین هتل های ساحلی لنکاوی[/caption]

هتل فور سیزنز ریزورت لنکاوی( Four Seasons Resort Langkawi)

یکی از لاکچری ترین هتل های 5 ستاره لنکاوی می باشد . که دارای طراحب عربی و مالایی است . این هتل دارای 90 اتاق است و امکاناتی از قبیل تلویزیون مسطح، آیپد داک، دستگاه پخش دی وی دی،حمام و سرویس بهداشتی همراه با وسایل بهداشتی و حوله می باشد. این مجموعه دارای سایت سنگ نوردی اختصاصی ، سالن تیر اندازی با کمان و امکانات ورزش های آبی را داراست.

[caption id="attachment_11830" align="aligncenter" width="600"]هتل های مالزی با قیمت هتل های مالزی با قیمت[/caption]

هتل آندامان لنکاوی( The Andaman Hotel)

هتل آندامان از هتل های 5 ستاره لنکاوی می باشد که قیمت مقرون به صرفه ای دارد. دارای امکانات ورزشی و تفریحی فراوانی از قبیل  استخر روباز، زمین تنیس، زمین گلف ، ماهیگیری، ساحل اختصاصی، اجاره دوچرخه، اتاق بازی،قایق سواری، اسپا و باشگاه سلامت، ماساژ می باشد. در رستوران این هتل غذاهای ژاپنی و بین المللی سرو می شود.

[caption id="attachment_11829" align="aligncenter" width="600"]هتل های مالزی لنکاوی هتل های مالزی لنکاوی[/caption]

 


لذت سفر لنکاوی ,caption ,دارای ,اتاق ,attachment ,align ,align aligncenter ,aligncenter width ,لنکاوی caption ,ستاره لنکاوی ,ساحلی لنکاوی ,align aligncenter width منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Darkness fooladsell بسیج دانشجویی دانشگاۀ فرهنگیان خوزستان راز زیبایی تی تی کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد معرفی کالا فروشگاهی درگذشت آزاده نامداری