خاکشیر و تأثیر آن بر روی یبوست گرداوری شد

 

خاکشیر و تأثیر آن بر روی یبوست

 

یبوست یکی از بدترین حالت هایی است که دستگاه گوارش بدن به آن مبتلا خواهد شد. در واقع این تغییر در اجابت مزاج حتی در مواردی می تواند زندگی عادی فرد را مختل کند. معمول یکی از عوارض یبوست ، هموروئید خواهد بود که دردهای بسیار وحشتناکی در ناحیه ی مقعد را پدید می آورد. یکی از درمان های لازم برای رفع یبوست ، مصرف خاکشیر به خصوص در فصول گرم سال می باشد.

معمولا مصرف آب کافی و ماندگاری این آب در بدن می تواند یبوست را بهبود ببخشد . اما در فصل تابستان ، این آب داخل بدن تبخیرخواهد شد و فرد همواره عطش فراوانی خواهد داشت. یکی از مواردی که می تواند این کم آبی و در پی آن یبوست را جبران نماید ، در واقع استفاده از شربت خاکشیر خواهد بود. برای تغییر طعم به مخلوط شکر و خاکشیر ، کمی آب لیموتازه اضافه نمایید تا فیبرهای موجود در آن سبب روان شدن حرکت دستگاه گوارش شما و رفع یبوست بخصوص یبوست های مزمن شود.خاکشیر حاوی ویتامین ث می باشد و علاوه بر رفع کم آبی بدن می تواند با تنظیم کردن این ویتامین در بدن ، سیستم گوارشی ما را تقویت کند و هرگونه  ناراحتی های مربوط به این دستگاه اعم از کرم های گوارشی را نابود کند.

معمولا عوامل می در دستگاه مذکور می توانند علائمی از جمله اسهال خونی را به همراه داشه باشند که خوشبختانه مصرف خاکشیر در چنین مواردی می تواند به راحتی از این اسهال های شدید و کم آبی های ناشی از آن نقش درمانی و تنظیم کننده داشته باشند. اما برای رفع اسهال های آبکی که در همین فصل برخی از کودکان به آن مبتلا می شوند ، در کنار خاکشیر ، مراجعه به پزشک و سرم درمانی هم از ضرورت های درمانی خواهد بود.


سلامت یبوست ,خاکشیر ,تواند ,دستگاه ,درمانی ,اسهال ,مصرف خاکشیر ,دستگاه گوارش منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ترفــ☠ـندهای چــ☠ــت روم sepi مخزن فروشگاه تک طراحی سایت تهران | سئو سایت | طراحی سایت سقوط هواپیما تهران یاسوج